Ako nas trebate kontaktirati, molimo da prvo pročitate često postavljana pitanja i naše odgovore niže.
Imam pitanje o već izvršenoj narudžbi
Nisam primio/la broj za praćenje
Brojeve za praćenje narudžbi uvijek šaljemo oko 18:00 na dan slanja. Ako niste primili e-poruku do 18 sati, molimo da prvo provjerite neželjenu poštu (spam). Ako je niti tamo ne možete pronaći, molimo da nas kontaktirate putem obrasca niže da bismo vam poruku poslali ručno.
Uspješno sam izvršio/la narudžbu, ali nisam zaprimio/la potvrdnu e-poruku
E-poruka s potvrdom o narudžbi uvijek se šalje istovremeno s uspješno izvršenim plaćanjem. Ako ne možete pronaći poruku, molimo da prvo provjerite neželjenu poštu (spam). Ako je niti tamo ne možete pronaći, molimo da nas kontaktirate putem obrasca niže da bismo vam poruku poslali ručno.
Želim ukloniti ili dodati proizvode u narudžbu
Ako je vaša narudžba poslana, ne možemo ukloniti ili dodati proizvode u nju. Neželjene proizvode možete vratiti sukladno našoj politici povrata.
Ako je vaša narudžba još nije poslana i želite izmijeniti boju proizvoda kontaktirajte nas putem obrasca niže. Najčešće ćemo vam moći izaći u susret.
Ako je vaša narudžba još nije poslana i želite ukloniti ili dodati proizvode u narudžbu, moramo je otkazati i izvršiti povrat. Zatim možete izvršiti novu narudžbu proizvoda koje želite kupiti. Molimo da imate na umu da, ako ste plaćanje izvršili bankovnim karticom ili bankovnim transferom, može proći do četiri radna dana prije nego što novac bude vidljiv na vašem računu. To znači da ta sredstva možda neće biti dostupna za novu narudžbu isti dan.
Želim otkazati svoju narudžbu
Molimo da nas za otkazivanje narudžbe kontaktirate što prije putem obrasca niže. Ako je vaša narudžba poslana, nećemo je moći otkazati. Međutim, neželjene proizvode možete vratiti sukladno našoj politici povrata. Troškove povratne poštarine za neželjene proizvode snosi kupac.
Ako vaša narudžba još nije poslana, možemo je otkazati i izvršiti povrat. Molimo da imate na umu da, ako ste plaćanje izvršili bankovnom karticom ili bankovnim transferom, može proći do četiri radna dana prije nego što novac bude vidljiv na vašem računu.
Želim promijeniti adresu u svojoj narudžbi
Ako je vaša narudžba poslana, ne možemo promijeniti adresu. U tom je slučaju najbolja opcija da kontaktiranje tvrtku za dostavu nakon što putem e-maila zaprimite broj za praćenje i provjerite mogu li vam oni pomoći. Ako se nova adresa nalazi u istom gradu, obično će dostavu izvršiti besplatno.
Ako je vaša narudžba has not been shipped, moći ćemo promijeniti adresu. Molimo da nas kontaktirate putem obrasca niže.
Kada će moja narudžba stići na moju adresu?
Do kraja dana na koji ste izvršili narudžbu dobit ćete e-mail s podacima za praćenje pošiljke u kojemu se nalaze broj za praćenje i link. Klik na link odvest će vas na stranicu s detaljnim podacima o pošiljci koji uključuju očekivani datum isporuke.
Ne mogu pronaći račun za svoju narudžbu
Račun za vašu narudžbu nalazi se u prilogu e-maila s brojem za praćenje pošiljke, kao i u vašem paketu, a možete ga pronaći i pod "Moj račun" ako ste se registrirali za račun na našoj stranici.
Stranica za praćenje navodi da nitko nije bio dostupan za preuzimanje narudžbe iako sam bio/la na adresi
Molimo da nazovete tvrtku za dostavu i zatražite ponovnu dostavu. Ovisno o mjestu u kojem živite, tvrtka je možda transportirala paket u obližnju poštu. Ako nije, paket će obično ponovno pokušati isporučiti sljedeći dan.
Stranica za praćenje navodi da je narudžba dostavljena iako je nisam zaprimio
Molimo da nazovete tvrtku za dostavu direktno, kažete im svoj broj za praćenje i napomenete da niste zaprimili paket unatoč statusu na stranici za praćenje. Tvrtka obično može locirati i dostaviti paket. Molimo da također provjerite je li paket slučajno dostavljen vašim susjedima. Dostavljač će ponekad ostaviti paket kod susjeda ako na vašoj adresi nitko nije bio dostupan. Ako direktno kontaktirate tvrtku za dostavu, oni će vam znati reći je li to slučaj s vašom pošiljkom.
Ako tvrtka za dostavu ne može locirati paket, kontaktirajte nas putem obrasca niže što je prije moguće.
Nisam zadovoljan s uređajem i želim vratiti svoj proizvod
Neželjeni kupljeni proizvod možete vratiti sukladno našoj politici povrata. Kontaktirajte nas putem kontaktnog obrasca da biste započeli proces povrata.
Imam problem sa svojim uređajem i trebam pomoć jamstva
Otiđite na našu stranicu s jamstvom i podnesite jamstveni obrazac. Predstavnik MagicVaporizersa kontaktirat će vas u kratkom roku nakon podnošenja obrasca.
Ne vidim da para izlazi iz mog vaporizera
Korištenje vaporizera ne garantira vidljivu paru. Vidljivost pare ovisi o mnogo faktora poput metode zagrijavanja, materijala koji se vaporizira, protoka zraka, temperature vaporizacije, vlage i još toga.
Ako ste navikli na vaporiziranje e-sokova i očekujete jednaku količinu vidljive pare, trebali biste smanjiti očekivanja pri vaporizaciji bilja/voskova/ulja jer e-sokovi sadrže biljni glicerin, gustu tekućinu koja proizvodi vidljivu paru.
Uvijek preporučujemo da na YouTubeu pogledate recenzije vaporizera koji vas zanimaju da biste dobiti točniju predodžbu vidljivosti i gustoće pare koju možete očekivati. Ipak, evo nekoliko načina na koje možete povećati gustoću pare ako vam je ona prioritet:
- Ako koristite bilje, fino ga sameljite i čvrsto spakirajte u uređaj (ali ne prečvrsto jer zrak mora moći proći kroz materijal).
- Ako imate konvekcijski vaporizer, materijalom prekrijte cijelu površinu pećnice.
- Povisite temperaturu. Na temperaturama iznad 180 °C žrtvovat ćete okus, ali para je vidljivija što je temperatura veća.
- Duboko udahnite i brzo izdahnite.
Na primjer, jedan od najboljih stacionarnih vaporizera, Volcano Classic, koji svu paru generira u balon, na 180 °C može napuniti balon parom koju uopće ne možete vidjeti, ali na višim temperaturama (215 °C naviše) također može proizvesti balon pare bijele kao mlijeko.
Razumijemo da neki korisnici preferiraju velike oblake jer izgledaju sjajno, ali nemojte da vaše oči odlučuju o performansama vašeg vaporizera. To prepustite osjećaju. Osim toga, ako vam nakon vaporiziranja ostaje smeđi materijal, obično to možete uzeti kao znak da vaš vaporizer dobro radi.
Zapamtite da su vaporizeri koje prodajemo namijenjeni izvlačenju aktivnih sastojaka iz vašeg materijala na najučinkovitiji mogući način i uz najbolji mogući okus, a ne samo proizvodnji najgušće moguće pare.
Imam pitanje prije nego što izvršim narudžbu
Dostavljate li u moju državu?
Dostavljamo u gotovo svaki kutak Europe, uz nekoliko iznimaka. Da biste vidjeli je li vaša država podržana, možete pokušati dodati proizvod u svoju košaricu i nastaviti do plaćanja.
Koji je rok dostave za moju državu?
Obično za cijelu Europu dostavljamo unutar 1 do 3 radna dana, iako će za neke udaljene lokacije možda biti potrebno do 5 radnih dana. Uvijek ćete zaprimiti link za praćenje preko kojeg možete pratiti svoju narudžbu i saznati točan dan dostave.
Trebam li platiti carinu za svoju narudžbu?
Ako je vaša država članica Europske unije, ne trebate plaćati dodatne pristojbe.
Cijena koju vidite pri plaćanju ukupna je cijena koju plaćate. Ako živite izvan Europske unije, na primjer u Norveškoj, na Kanarskim otocima, u San Marinu ili Švicarskoj, molimo pogledajte odgovor na sljedeće pitanje.
Moja država nije članica EU, moram li platiti porez na svoju narudžbu?
Ako živite izvan europske zone koja je oslobođena plaćanja poreza, ali u državi koja se nalazi u Europi (npr. Norveška, Kanarski otoci, San Marino ili Švicarska), možda ćete morati platiti porez i/ili carinu svojoj vladi. Ti iznosi nisu uključeni u konačni iznos koji će vam se prikazati pri plaćanju.
Preporučujemo vam da istražite sami prije nego što izvršite narudžbu. Carinu i dodatni porez naplaćuje vaša vlada i mi to ne možemo spriječiti. Dostava je besplatna kada od nas naručite vaporizer, ali dodatni porez, carina ili druge pristojbe uvoza nisu naša odgovornosti i dužni ste ih platiti sami.
Pokušao/la sam platiti karticom, ali sustav je odbio moje plaćanje
To se vjerojatno dogodilo jer vaša kartica nema omogućen 3D Secure. 3D Secure je sustav koji izdavatelji kartica koriste da bi spriječili kartične prijevare, za što koriste dodatnu metodu potvrde (obično telefonsku) umjesto samih kartičnih podataka.
Trebate omogućiti 3D Secure da biste obavljali sigurne internetske kupovine. Da biste to učinili, kontaktirajte svoju banku i zatražite omogućivanje usluge 3D Secure. Ova zaštita štiti vašu sigurnost pri internetskim kupovinama i sprječava neovlašteno korištenje vaše kartice. Nakon što omogućite 3D Secure, molimo da ponovite narudžbu i izvršite plaćanje.
Ako i dalje imate poteškoće s plaćanjem ili imate drugi problem, molimo da nas kontaktirate putem obrasca niže.
Imate li fizičku trgovinu u Hrvatskoj?
Ne, prodajemo samo online. Tako zadržavamo niske troškove i niže cijene.
Mogu li dobiti kod za popust?
Nažalost, ne. Ponosni smo na svoje niske cijene i kodove za popust izdajemo samo kada su oni dostupni svima.
Je li pošiljka diskretna?
Da. Narudžbe pakiramo u obične smeđe kutije bez ikakvih naznaka ili imena trgovine. Naziv pošiljatelja je "Anything Worldwide" pa nitko neće imati razloga biti sumnjičav prema sadržaju paketa.
Nudite li plaćanje pouzećem u gotovini i mogu li paket osobno preuzeti u Hrvatskoj?
Budući da težimo najnižim mogućim cijenama, svoje proizvode prodajemo samo online. Narudžbe ne napuštaju naše skladište dok za njih ne platite u cijelosti. Nije moguće posjetiti naše skladište i osobno preuzeti paket. Dostavit ćemo ga na vaš prag i uvijek ćete dobiti broj za praćenje pošiljke kako biste u svakom trenutku znali kada možete očekivati isporuku.
Imam poteškoće s izvršavanjem narudžbe
Molimo da nas kontaktirate putem obrasca niže. Pokušajte opisati svoj problem što je detaljnije moguće, uključujući eventualne poruke o pogrešci.
Imam pitanje o proizvodu
Molimo da nas kontaktirate putem obrasca niže. Na vaše ćemo pitanje pokušati odgovoriti najtočnije i najbrže moguće :)