Informacije o dostavi

Kada ćete poslati moju narudžbu?

Sve narudžbe šaljemo isti ili sljedeći radni dan, ovisno o tome je li narudžba izvršena prije 10:00.

Koji je rok za isporuku?

Pošiljci u prosjeku treba 2 radna dana da stigne na adresu. Što ste bliže našem skladištu u Njemačkoj, to ćete brže zaprimiti pošiljku. Za dostavu u glavne gradove diljem Europe obično treba 1 radni dan. Na listi niže saznajte prosječno vrijeme dostave za vašu državu (u radnim danima).

Austrija: 1 do 2
Belgija: 1 do 3
Češka: 1 do 3
Danska: 1 do 2
Finska: 1 do 3
Francuska: 1 do 2
Grčka: 2 do 5
Hrvatska: 1 do 3
Irska: 2 do 3
Italija: 1 do 3
Luksemburg: 1 do 3
Mađarska: 1 do 3
Nizozemska: 1 do 2
Njemačka: 1
Poljska: 1 do 2
Portugal: 2 do 3
Slovačka: 1 do 3
Slovenija: 1 do 3
Španjolska: 1 do 3
Švedska: 1 do 3
Ujedinjena Kraljevina: 1 to 3
Druge: 2 do 5

Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za narudžbe od minimalno 375 kn, što znači da je besplatna za sve narudžbe koje sadrže vaporizer. Ako je vrijednost vaše narudžbe ispod 375 kn, cijena dostave iznositi će između 75 i 250 kn, ovisno o državi u koju se vrši dostava. Naše cijene dostave često se mijenjaju, pa za najpouzdanije informacije otiđite do plaćanja i saznajte točan iznos dostave za vašu narudžbu manju od 375 kn.

Koje su moje mogućnosti dostave?

Sve naše narudžbe dostavlja UPS.

S koje lokacije šaljete narudžbe?

Naše skladište nalazi se u Apoldi u Njemačkoj. Ta nam centralna lokacija omogućuje najbržu moguću uslugu dostave diljem Europe.

Na koje lokacije vršite dostavu?

Dostavljamo u sve europske države, uz nekoliko iznimaka. Molimo da prije izvršenja plaćanja provjerite dostavljamo li u vašu državu. Ako se nalazite u Europi, ali izvan Europske unije (npr. Norveška i Švicarska), za vaš ćete paket možda morati platiti carinu koja nije uključena u ukupan iznos prikazan prije plaćanja.

Jesu li svi paketi diskretni?

Da, svoje pakete šaljemo u diskretnim kutijama bez referenci na MagicVaporizers. Koristimo samo svoje trgovačko ime „Anything Worldwide“.

Kada ću zaprimiti svoj broj za praćenje?

E-poruke s informacijama za praćenje šaljemo oko 18:00 na dan kada pošaljemo pošiljku.

Koje su mogućnosti plaćanja?

Nudimo tri načina plaćanja; bankovne kartice, PayPal i bankovni transfer.

Mogu li promijeniti adresu dostave nakon što izvršim narudžbu?

Ako nas kontaktirate prije nego što naše skladište obradi narudžbu, moći ćemo vam pomoći promijeniti adresu za dostavu. Ako je paket već otpremljen iz skladišta, možete kontaktirati dostavljača i zamoliti ih da ažuriraju adresu za dostavu bez dodatnog troška ako se nova adresa nalazi u istom gradu.

Što će se dogoditi ako ne budem kod kuće kada UPS pokuša izvršiti dostavu?

UPS u tom slučaju ili zakazuje novu dostavu ili paket ostavlja na najbližem mjestu za preuzimanje UPS paketa. Pošiljku zatim možete ili osobno preuzeti s te lokacije ili ih kontaktirati za novi pokušaj dostave.

Što će se dogoditi ako namjerno ne preuzmem paket?

Za pakete koje kupac nije na vrijeme prihvatio ili preuzeo, zadržavamo pravo odbiti 200 kn od ukupne narudžbe za naše stvarne troškove dostave (dostava i povrat) i vratiti preostali iznos na vaš račun. Ako želite dogovoriti novu pošiljku, morat ćete ponovno izvršiti narudžbu.

Jesu li moji osobni podaci sigurni?

Da, vrlo ozbiljno shvaćamo pohranu vaših osobnih podataka i imamo nekoliko slojeva zaštite koje sprječavaju povrede sigurnosti. Saznajte više o tome kako raspolažemo vašim podacima u našoj politici privatnosti.

Nudite li veleprodaju?

Da, svoju robu nudimo po veleprodajnim cijenama svim hrvatskim tvrtkama s važećim VAT brojem. Ovdje pročitajte više o našoj veleprodajnoj ponudi.